Alla hjärtans dag

Ja idag är det ju alla hjärtans dag men det är de väll ingen som har missat, vi har inte gjort nå speciellt förutom att umgås med varanndra.

Vi var ner till Michelle och Clea en sväng idag och hälsa de på. Man märker att Clea har blivit större och är lite mera "med" men ändå tycker jag att hon är super liten, men det är ju bara för att jag gemför med Elvin. Han var ialf jätte intresserad av Clea och ville slita och ta på henne hela tiden.

Nu sover lilla Elvin så vi ska kanske kolla på en film om vi orkar fast egentligen skulle jag behöva lägga mej för jag ska upp och jobba imorn.




Kusinerna Elvin och Clea =)

Kommentarer
Postat av: michelle

Haha vad han sliter i henne :)

2009-02-19 @ 20:04:13
URL: http://sabinemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0