Lung dag

Har tagit det lungt idag och nästan bara legat eller så mycket som det har gått ialf, har ju lilla Elvin att ta hand om också. Men jag måste se till att bli frisk så att jag orkar jobba när det är dax och det bästa är ju att vila så alla andra saker får vänta men som tur är så har jag inget viktigt som behövs göras.

Tänkte lägga mej en stund till på soffan och kolla på Andra Avenyn, Elvin följde med Emil in till Sea fun så de ska bli skönt att få vila huvudet lite också för de känns som de är fylld med betong. Usch jävla förkylning inte roligt!!

Det känns inte så roligt att blogga när jag inte kan lägga in nå bilder, jag har ju hur mycket som helst på kameran men vågar inte lägga in för de kanske kan bli virus på kameran då!? Så de får bli lite tråkiga inlägg tills Emil har tagit bort viruset helt men de verkar inte gå!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0