Onsdag

Igår hann jag inte ens sitta vid datan så de vart inget skrivet. Lär ju säga att jag har inte så mycket ork över just nu när jag jobbar för Elvin vaknar 5 ggr på en natt nu så det blir inge mycket sömn för mej. Han är ju hungri när han vaknar så det är bara jag som kan ta han då. Men hoppas han vill äta mer grött snart så att han sover längre, just nu så går det bara ner 5 skedar ungefär.

jag har nyss kommit hem så nu sitter jag och väntar på att Emil och Elvin ska komma hem så att jag får pussa lite på han. Gud vad jag saknar han när jag jobbar.



Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Jag har försökt att svara på din kommentar i en minut nu.. Men som vanligt så mongar blogg.se sig..

Så att nu har du en förklaring på om du har 100 likadana :P



Haha! Ja! Han är också helt röjd i huvudet! ;P

Jättesöt bebis. Den har ni lyckats med riktigt bra!

2009-02-11 @ 17:46:11
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Har du provat ge nån fruktpure till gröten ? Milton äter en portion gröt och 230 ml välling på kvällen men vaknar ändå 9u7w308325 ggr per natt :)

2009-02-11 @ 19:13:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0