Inga problem

Vi har nyss lagt Elvin i sing säng och idag gick det bara på 5 min ungerfär. Helt förvånad är vi att det gick så snabbt det brukar det aldrig göra speciellt inte på kvällarna. Kanske är för att han har varit ute på änventyr idag så att han är helt slut.

Det är så skönt att han somnade för halv tolv idag så att de inte går att beskriva hur bra det känns, kanske så att jag t.o.m kan gå och lägga mej i skapligt tid idag. Har ju inge mera att göra uppe nu ändå för jag har redan hunnit städat och hängt tvätt  för Elvin satt i sin babysitter jätte länge tidigare idag. Så idag har jag inte haft nånting att klaga på vad det gäller Elvin! ♥



Kommentarer
Postat av: Faster

Sötnosen =) ses på fredag!!

2009-01-22 @ 02:25:46
URL: http://akesmattea.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Helt rätt :)! Sverige börjar vakna till liv nu :P

2009-01-22 @ 07:04:39
URL: http://alexandrasamgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0