Jobba!?

Chefen undra om jag kunde börjar jobba igen nån gång ibland för det behövdes folk. Jag skulle kunna tänka mej det, skulle verkligen behöva lite extra pengar. Då blir de kanske bara en gång i veckan och när Emil inte jobbar så att han kan vara hemma med Elvin. Men det finns ju ett problem och det är att Elvin helst inte vill ha flaskan och jag vill inte börjar jobba förren jag vet säkert att han gör de. Emil säger att han äter väl om han är hungri men tänk om han inte gör det då! när jag jobbar vill jag att de ska kännas bra och att jag slipper vara orolig för Elvin. Så vi ska försöka med flaskan en gång om dagen för han lär ju ändå lära sig nån gång.



Men han tycker inte om så mycket :p

Kommentarer
Postat av: mormor

vad kul om du kan få jobba några timmar i veckan.Hoppas att han börjar ta emot flaskan.

2009-01-09 @ 10:26:21
Postat av: Angelica

hej tänkte bara ge dig tippset med flaska att pröva en annan,nu minns ja ju inte vad dem heter finns blåa å rosa iaf på ica maxi som är spårad som en bröstvårta å trycker ur all luft..försökte få min pojk att äta flaska han VÄGRADE å bytte till den sen åt han utan problem:))

2009-01-11 @ 18:17:22
Postat av: Jenny

Hej =)

Jo vi har tänkt att prova lite andra flaskor så jag ska kika efter den, tack för tipset!

2009-01-11 @ 20:33:09
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0