Jobbiga mornarn

Sover så dåligt på mornarna nu för tiden för Elvin brukar börjar vid sex tiden och sparka med bena och låta så då kan jag ju inte sova. Han vill även ha nappen hela tiden som han spottar ut när han somnar och då vaknar han igen. Så jag somnar och vaknar hela tiden, jätte jobbigt. Och inte vaknar Emil eller så jag måste väcka han så att han kan ta över men jag får ändå inte sova för Emil somnar efter ett tag så jag får ligga och tjata på han nästan hela tiden och tillslut orkar jag inte det så då tar jag över istället. Men han är inte poppis på nätterna Emil ialf blir så arg över att jag måste tjata på han för att han ska vakna. Fast jag förstår ju egentligen att det inte är hans fel för han är ju svårväckt, men jobbigt är det ibland för varför är det just jag som vaknar hela tiden!?

Så just nu är jag såå trött!!



Fast på dagarna är han duktig♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har en lika svårväckt karl jag också! :D Och hur underbara dom än är, så kan man bli toookig när man inte får liv i dom, eller att när man lyckats med det så somnar dom om lika fort... Haha.

2009-01-04 @ 20:00:59
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0