Sen kväll

Vi åkte hem till Sara igår och blev kvar där ganska länge. Jätte roligt hade vi spelade Rock band hela kvällen men jag hann också prata en massa skit med Sara.

Vi bestämde att vi skulle äta hos henne nästa helg och sen gå ut, gaah jag är lite nervös inför de och hur ska jag klara mej utan Elvin så länge!? Men de blir nog skönt för Emil att får vara ensam med Elvin ett tag och ta hand om honom själv och det vet jag att han kommer klara alldeles perfekt. Så nu blir det till att pumpa ur så att Elvin har mat så att han klara sig när jag är borta.







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken mysig stol Elvin ser ut att ligga i! :)

2009-01-18 @ 12:30:43
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara ägde dig å guitar hero hahaha:) jätte kul att ni kom;P Elvin åhh ja är ett bra team:) haha

2009-01-18 @ 12:34:00
Postat av: Anonym

ja det fattade jag! ;) ha en bra dag ! puss

2009-01-18 @ 14:13:44
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0