Atle 5 år!

När Emil kom hem från jobbet så åkte vi i väg på kalas, Elvins tremening fyllde 5 år.

 Ojojoj alltid full fart på han så jag vet vad jag har att vänta med Elvin :p Och Atle är helt tokig i Emil så fort Emil kommer så har han inte en lugn stund för Atle har så många olika saker han vill göra och min lilla Emil är så gullig och ställer upp så han är helt slut när vi åker därifrån.

Atle hade bla. fått en "tattueringsmaskin" som han självklart ville prova på oss men min tyckte han var så svår så han gav upp på engång för den skulle ändå bli ful så han, haha!






Självklart så lärde vi byta kläder på Elvin innan vi åkte för han spydde ner dom han har på sig på kortet, haha typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0