Fredag

Skulle egentligen ha varit på musikleken imorse men fick sms av Emma att de var inställt. Ganska skönt faktiskt för jag vet inte ens om jag hade tagit mej för Elvin har varit vaken från och till sen klockan fyra imorse.

Stackars Emil fick lite skäll av mej imorse för de tar ett tag innan han vaknar och stänger av larmet och när det ringde så vaknade Elvin. Och jag som nyss hade lyckats få han att somna och så hade jag väll inte det bästa humöret efter att ha fått sova så lite. Men har ringt och sakt förlåt ialf! =)




Belinda ringde på förmiddan och undrade om jag vill gå på köpis eller nå och det hade vart jätte trevligt men jag känner att jag inte orkar och Elvin som inte har sovit så mycket är inte på så roligt humör och plus att vi är förkylda så vi behöver ta de lite lugnt och friskna på oss.

Elvin sover ute nu sen en timme så egentligen skulle jag behöva gå och lägga mej ett tag också men måste plocka undan efter mej i köket sen igår när jag gjorde kladdkaka och kycklinglassange. Jätte gott var det men som vanligt efter att jag har lagat nå så är det dubbelt så mycket saker framme än de borde vara och igår orkade jag inte ta bort allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0