Sista natten

Jag hann inte färdigt allt som jag hade tänkt tills Emil kom hem, det tar mycket längre tid än vad man tror. Och så lärde jag ta hand om lilla Elvin som vill ha uppmärksamhet nästan hela tiden.

Men nu är vi nästan färdig det ända som finns kvar här hemma är sängen, tvn, datan, en karton och lite små saker. Fast Emil är och kör våra saker just nu så han får hålla på ett tag till.

Det kommer bli fruktansvärt skönt att flytta härifrån fast ändå så känns de lite sorgligt för det här är ju faktiskt Elvins första hem!

Nä nu ska jag lägga mej på täcket på golvet och kolla på tv4, äckligt mät är jag också och magen har svält upp så de ser ut som om jag skulle vara halvvägs i graviditeten. Så fort jag äter nånting nu så sväller magen upp på mej, fattar inte de har blivit så sen jag var gravid jag som hade en plat mage förut!

Eeh nu är de bara en massa svamel men inte så konstigt när lillskiten ville gå upp halv fem imorse så jag är helt slut!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vi ses imo på ÖP?



Vi tänkte grilla på lördag om ni vill följa?

2009-03-26 @ 23:14:43
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0