Sjuk igen

Idag var första dagen som jag var hemma själv med Elvin igen och det har varit jätte mysigt. Fast han är sjuk nu med feber och hosta så han vill ha närhet hela tiden eller att jag ska vagga runt på han. Synd om han och han har knappt orkat skratta nå heller och han som alltid är glad, min lilla prins!!

Var till bvc idag också för en runtin kontroll och Elvin grinade hela tiden när vi var där och det brukar han aldrig göra så även hon på bvc märkte att det inte vara riktigt bra med han. Elvin har gått upp för lite ialf och följer inte hans kruva riktigt så vi måste få i han lite mera mat, men det är lite svårt för han kväljer nästan hela tiden och jag vill ju inte tvinga i han maten. Men det kan ta lite tid ibland och vi erbjuder ju han varje dag så snart så kanske det går bättre.

4 mån 3 dagar: 6570 g och 62.5 cm
4 mån 23 dagar: 6630 g och 64.5 cm
5 mån 20 dagar: 6875 g 67 cm

Vuxit mycket på längden har han gjort ialf och det märks nu använder han t.o.m kläder i stlk 70.





Förra veckan en pigg och äppelsugen liten Elvin =)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack gumman! Vi måste ses snart! :)

2009-03-03 @ 00:54:34
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0