Matproblem

Elvin somnade vid ett och jag sitter här och försöker få i mej lite mat. Vet inte vad det har blivit för fel på mej men på sista tiden har jag knappt kunnat äta eller sova!? När jag äter växer de bara i munen på mej och jag vill bara spy. Och när jag ska svälja så känns de som om det sitter en stor klump i halsen och det gör ont i bröstet!? Så äter knappt nånting om dagarn.

Fundera på om jag ska gå och sove en liten stund nu oxå så att jag orkar jobba ikväll.

Sen om Elvin vaknar i tid så ska vi ut och leka med Emma och Milton innan vi ska på kalas :)




Kommentarer
Postat av: Andreas

Fy det låter inget roligt med maten. =(

Hoppas ni får en bra fortsatt fredag trots bekymrena!

2009-11-13 @ 14:02:50
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0