Första steg

Elvin har tagit sina första steg idag :) Fast tyvärr så missa jag det :(

Vi var hemma hos Emils pappa och Elvin satt hos Bella och så kom Anna och sträckte ut armarna mot Elvin så tog han 3-4 steg. Så snart så går han fast för mig så får han gärna krypa ett tag till!




Kom hem från Emils pappa för en halvtimme sen,vi har varit där för att fira Bella så fyllde 18 år. Så de bjöds på mat,fika och drika men jag höll mej till läsk. Jag dricker bara för att bli full inte för att de är gott!

Nu tänkte vi ta och kolla på en film(?) skit på tvn som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka härliga foton på Farmors gullhjärta när han fyller hela ett år.

2009-09-12 @ 23:27:33
Postat av: linda

haha men man ska dricka för att det är gott och inte tvärtom, haha du är rolig du!!

Om de ska låta bra så ska man dricka för att det e gott.. Gojenny.

Jag tar ett glas vin lite då och då ;)

2009-09-14 @ 19:09:59
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0