Efterlängtade helg

Har varit vaken sen elva ungefär Sara ringde och väckte mej, hon skulle ha kommit idag men hon var förkyld så då är det inge bra om hon kommer för jag vill inte att Elvin ska bli sjuk. Så det var bra att hon tänkte på det, hon kan vara ganska smart ibland.

Igår kväll tog det jätte lång tid innan jag somna lärde gå och kolla så att Elvin andades hela tiden. Jag brukar bara behöva göra det en gång innan jag somnar men inatt tänkte jag på det hela tiden. Låg och lyssna om han levde och så tänkte jag: tänk om han inte gör det men försökte övertala mej själv hela tiden att han gjorde det men så tänkte jag att om jag inte kolla och jag skulle märka på morgonen att han inte levde då skulle jag aldrig förlåta mej själv att jag inte gick upp och kollade. Så hållde på så där hur länge som helst innan jag somna.

Elvin har börjat vara vaken jätte mycket sover lite middag nån gång ibland på högst 45 min. Och så vill han att man ska gå runt och bära på han så han för kolla runt lite. Nu ligger han i gymet och spratlar och pratar för fullt.

Själv måste jag gå och starta en tvätt och diskmaskin!!









Gav Elvin skedden igår kväll efter han hade fått sina droppar och han hållde i den jätte länge. Fast han tänket nog inte på det men det såg lite roligt ut när han låg där och hållde på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0