Julklappar

Vart en kort sväng på köpis idag kände verkligen inte för att gå där idag så vi var bara in på Toysrus och köpte två julklappar och en sak till Elvin och så sprang vi in på Coop och köpte blöjor.

Till Elvin köpte vi tofflor med skallor på, fast han har ingen användning av dom än för han vet inte ens om att han har några fötter. Men dom blir säkert jätte roliga sen. Den ska han nog också få i julklapp, fast egentligen förstår jag inte varför vi köper julklappar till han det är ändå vi som kommer öppna dom och vi köper saker till han hela tiden. Men det känns lite roligare om han har några julklappar under granen.




Så nu har vi bara Rebecka och Anton kvar att köpa till och sen är vi färdig, skönt att man är ute i god tid för en gång skull.

Sen åkte vi hem till Michelle och skrev på pappret för att bytta lägenhet, måste åka in och lämna det där så fort som möligt så att vi kan flytta nå gång. För det tar 1 månad för gavlegårdarna att kolla igenom och godkänna. Förstår inte att allt ska ta sån tid för dom!!

Nu ska jag gå och kolla på Hell´s kitchen, skit bra!! Jag tycker att Christina ska vinna!!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, ja! men en del är ju så bara, men jag förstår inte hur man kan vara så rädd för något man inte vart med om! okej om man lixom fött en gång o tyckte att de va en vidrig upplevelse men när man inte har en aning om hur de är :S hihi

2008-12-05 @ 11:33:14
URL: http://jennyabrahamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0