Natt uggler




Sitter fortfarande vaken och väntar på att Elvin vill sova just nu är han piggelin och ligger och pratar och grejar. Fast jag är inte så trött heller har ju blivit van med dom här tiderna, jag har också vänt på dygnet. Hon på bvc sa förra gången när jag var där att det var för tidigt att ändra på hans dygn så vi kommer ha det så här ett tag till. Men det gör inget för mej för jag får ju sova länge på dagarna, det ända negativa är om man ska göra nånting på förmiddagarna så är det jätte jobbigt att ta sig upp och att Emil sover som en stock när jag ska lägga mej.

Nu vill han ha mat och efter det somnar han hoppas jag!!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Visst är det jobbigt när dom får in så sena rutiner... :/

2008-12-09 @ 23:03:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0