Torsdag

Skulle egentligen ha gått på köpis med Linda idag och kollat efter julklappar men hon är såååå upptagen av sig. Hon ska flytta till helgen så jag förstår, får ses nästa vecka istället. Ska försöka få med mej Emil istället, då blir han nog glad.

Elvin ligger just nu och äter efter att ha velat lekt en timme så han somnar nog mitt i maten verkar det som. Ska försöka få han att sova i sängen sen så att jag kan äta, super hungri är jag man blir nog hungrigare av att amma känns det som.

Elvin har börjat prata jätte mycket ibland tar han i och skricker, glatt alltså. Jätte roligt är det och han låter så gullig.

En finne har han fått under läppen också. Vet inte om man säger finne fast den är ju röd och vit.







Kommentarer
Postat av: Gudmor

Du läser hela tiden, har verkligen koll när jag skriver och inte skriver! Och du skriver gämt kommentar! =)

Saknar när jag inte skriver ett inlägg på en timme då bah LINDA NU VAR DE LÄNGESEN!!





Jaa det är jobbigt me flytt, men packar förfullt.

Nu ska jag til IKEA och köpa julklapp till familjen=) EN SNABBIS. Sviker inte dej!

Vi träffas nästa vecka då har jag tid med dig!! =)

2008-12-04 @ 15:53:51
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, jag såg att du kommenterat. :) KUl att du gillade bilderna. ;D

Vad lik lillen är pappa sin föresten! Kul. :)

Jag längtar verkligen tills det är dags för mej...

Hoppas allt går bra för er. :)

2008-12-06 @ 00:02:52
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0