Måndag

Nu har jag tid att skriva lite nu när Emil har kommit hem och kan hjälpa till med Elvin.

Inatt har jag sovit dåligt  för Elvin har legat och sparka och låtit nästan hela tiden och då har jag lite svårt att sova. Har blivit jätte lättväkt sen Elvin föddes undrar om det är mamma instinkten som gör det, för så fort han låter lite vaknar jag. Tror det var hans mage som krånglade för han vart bättre efter att han hade bajsat och det var hur mycket som helst upp till axlarna och armarna t.o.m. Så det var lite svårt att få ren han själv för annars när Emil är hemma duschar vi av han, men jag lyckades tvätta av det värsta med våttservetter och sen fick jag lägga han i badet. Idag var första gången han tyckte det var jätte roligt att bada han plaskade med både armar och ben så jag blev jätte blött.

Idag har vi inte gjort nå specielll busat lite har vi gjort fast Elvin har velat sova nästan hela dagen. Den senaste vecka har han sovit jätte mycket vaknar bara för att äta sen vill han sova nästan påengång och om man inte får han han att somna när han vill blir han jätte grini.

Elvin 5 ½ vecka


Elvin 12 ½ vecka



Kommentarer
Postat av: Morfar

Häftigt nu har vi sett honom live/ Pappa och Faster Maria

2008-12-08 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0