Helg

Idag har jag varit väldigt dålig på att uppdaterat men kom nyss hem.

Klev upp kl.07.00 det tog emot lite, men jag lärde gå upp för det tar över en timme att göra sig iordning med Elvin och jag kunde inte missa bussen för dom går bara en gång i halv timmen.

Linda följde med till doktorn och passade Elvin medans jag undersöktes, som tur var sov han hela tiden.

Sen lärde Linda åka hem och låsa upp till en som skulle hjälpa henne att skruva isär en bokhylla (hon skulle egentligen ha lämnat öppet, men alla som känner henne vet ju hur hon är haha!) så jag gick gem till Elvins faster.

Sen gick vi hem till Elvins farmor där vi vart kvar några timmar, Emil kom dit när han hade slutat så vi slapp åka buss hem.

Tänkte åka och storhandla på willys men Elvin var vaken och då finns det risk att han börjar tok grina inne på affären så vi åkte vidare till coop istället så att han skulle hinna somna. Men vi köpte bara godis där, vi får åka till willys imorn istället för det är lite biligare där om man ska handla mycket..

Det var ialf jätte svårt att hitta nå gott som inte innehöll nå mjölk så det fick bli naturgodis, inte lika gott som choklad men det funkar. Nått måste man äta för det är ju helg!


Kommentarer
Postat av: Sofie

du och godis gumman! :) ja har varit väldig dålig update från din sida idag! :) jag drömde helt sjukt, vi firade jul iaf. o ja sa nå dumt till dig o du börja grina så börja jag också grina så satt vi på ett golv och kramades hårt skiit länge. stört! :)

2008-11-08 @ 01:53:28
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0