Uppe med tuppen

Vaknade tio över åtta av att Elvin låg och pratade för fullt och var super pigg så det var bara att kliva upp. Vi som gick och lag oss vid två igår men vi får ju skylla oss själv för Elvin somnade halv tolv. Vi trodde att han skulle vakna igen för han brukar sova ungefär 20 min vid den tiden sen brukar han vakna för att vara vaken till kl.01.00-03.00. Men inte igår så vi är lite förvånade så hoppas att han forsätter med dom här tiderna. Men konstigt om han bara vänder på dygnen sådär av sig själv, han har ju haft dom andra sovtiderna i flera veckor.





Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Nej, han är ju inte det ;P



Nej precis, men lixom - man tycker ju att de ska se till barnens bästa, vilket de säger är deras "motto"! Men gör de någonsin det ändå? Icket, de lyssnar BARA på föräldrarna.

2009-01-05 @ 15:57:20
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kämpar på så gott jag kan, och jag vill verkligen att det ska funka! :) Det blir bättre också, men minsta lilla störningen så får jag börja om liksom...

Huvudsaken han blir nöjd så är jag glad. :)



Men allt funkar som det ska för er nu? :)

2009-01-05 @ 20:59:09
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Hittade nyss in här hos dig! Gud vilken söt liten pojke du har! Och himla fint namn har han fått också!



Kika gärna in hos mig och Eira också! :)

2009-01-05 @ 23:43:37
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0