Stan med Sara

Igår var jag ju på stan med kära Sara, vi kollade på en massa barnkläder och käkade på Subway. Elvin fick en Rolling stone tröja av Sara och lite andra kläder av mej =)

Emil kom och hämtade oss sen och så åkte vi till hans pappa och åt mat och kollade på tv. Sen har vi packat förfullt både igår och idag för Emils mamma kom idag och hjälpte oss att köra ut några flyttlådor till ditt vi ska bo.

Nu sitter jag och väntar på att Michelle ska komma förbi och Emil är och spelar nån hockeybockey cup så han får jag inte se på ett tag.







Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina kläder han fick. Vi kanske kommer en sväng i morgon,vi hör av oss.

2009-03-21 @ 15:23:23
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaa kom! har jag haft lääänge;) innan jul o allt=)

2009-03-21 @ 22:27:41
URL: http://lindaharrysson.blogg.se/
Postat av: Judit

snygga kläder :)

2009-03-22 @ 17:41:15
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0