Helt slut

Är så fruktansvärt trött nu för tiden, jävla höst! Har inte orkat göra nå vettit idag förutom att gå till köpis en sväng för att köpa regnställ till Elvin. Finns knappt nå fina regnställ nästan alla är mörkblå och jag vela ha en med färg som de lös om. Hitta till slut en på stadium som jag är jätte nöjd med och så köpte jag ett par galonvantar som jag hoppas att han kommer vilja ha på sig :)


 



Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa tills jag somnar vilket jag nog kommer göra ganska snabbt! Hoppas Elvin sover hela natten utan panikskrik som har hållt oss vakna dom senaste nätterna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, måste passa på nu, kanske om 40år då är man gammal o stropig.

2009-09-17 @ 11:43:38
Postat av: //linda

2009-09-17 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0