Stressig morgon

Vi skulle ha varit på öp vid nio tiden imorse men vi vaknade inte förren vid halv nio efter en skrikig natt! Hade lite  saker som vi skulle göra innan äta frukost,bada och klippa naglarna. När Elvin var helt klar så vara de bara jag som skulle slänga i mej lite frukost. Jag var så stressad så jag glömde stänga dörren till badrummet och badbaljan hade jag inte tömt och Elvin var i sitt rum (trodde jag). Men jag hörde hur de plaska så jag gick och kollade och där satt Elvin i baljan med gosedjur och kläder och var överlycklig! Så de vara bara att börja om och jämt när jag har bråttom så är de alltid nått sånt där som händer. Men jag har väl sakt att Elvin älskar att bada....



Kommentarer
Postat av: Farmor

Men mitt lilla hjärta nog älskar han att bada allt..

Underbart att se ;)

2009-09-14 @ 19:36:00
Postat av: mormor

Vilken gounge han är

2009-09-14 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0