Torsdag

Elvin ligger och sover och jag hoppas att han sover länge för jag är super trött jag också!

Lillbus var vaken mellan kl.00.30-02.15 han gnällde, grina, slängde saker + sig själv och slogs. Lite less och trött man var då, såna gånger vill jag bara stoppa tillbax han i magen igen eller kanske byta till en snällare....men tur att han var glad och mysig när han vakna så att de jämnade ut sig :)

Ute och cyklat har vi varit idag måste cykla så myckte som möjligt innan de blir för kallt och snö.

Nu ska jag värma lite lasagne från igår och kolla på One tree hill!



Kommentarer
Postat av: Farmor

Mitt lilla gryn, vad jag längtar efter dig. Tycker inte om att det går så långt mellan gångerna jag får rå om dig. Tokigt jobb jag har åker runt hela Sverige, längst upp i norr ena dan hem o sova tvätta o i väg igen för att åka ner till Göteborg. Nu du Elvin är Farmor trött å längtar efter dig. Puss Puss

2009-09-25 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0